de voorpret - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Tom en Ans Selst - WaarBenJij.nu de voorpret - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Tom en Ans Selst - WaarBenJij.nu

de voorpret

Door: Ans

Blijf op de hoogte en volg Tom en Ans

03 December 2015 | Nederland, Veldhoven

Zoals jullie wellicht al weten vertrekken we woensdag 9 december naar Nieuw Zeeland. Via deze pagina willen we jullie op de hoogte houden van onze reis. Jullie krijgen dan een mail als we een bericht geplaatst hebben en je kunt hier ook op reageren. Altijd leuk om een reactie te krijgen.
We zullen op deze site ook regelmatig wat foto's plaatsen.
Gedurende onze reis zijn we bereikbaar (indien nodig) op de mobiele telefoon van Ans, of reactie op de site.

Gijs, Kiki en Mona (de waakpup) passen op ons huis gedurende onze afwezigheid.
We komen vrijdag 8 januari weer terug.

• 04 December 2015 - 08:03

Ria:

Veel plezier tom en ans ik kijk uit naar jullie reisverslag

• 04 December 2015 - 14:34

Els:

Ik ga jullie mooie reis zeker volgen! Alvast een hele goede vlucht gewenst en geniet er van!
    En met die waakpup komt dat zeker wel goed.. Is ondertussen namelijk een flink uit de kluiten gewassen pupje ;-)

• 04 December 2015 - 15:51

M&M:

Alvast een hele fijne vakantie gewenst.

• 05 December 2015 - 08:44

Nol:

Fijne vakantie gewenst en eerst maar eens op Schiphol zien te komen woensdag

• 05 December 2015 - 14:05

Dennis:

Ben benieuwd naar jullie ervaringen. Gelukkig kan ik jullie morgen nog persoonlijk een goede reis wensen.

• 07 December 2015 - 17:41

Rinus En Sharline:

Heel veel reisplezier en geniet van de mooie natuur daar in Nieuw-Zeeland. Ik ben op verschillende plekjes geweest en kan je verzekeren dat het de moeite waard is. Tot ziens in januari.

• 09 December 2015 - 16:09

Nicole:

Eerst daar geraken en dan kan het avontuur beginnen. Have fun!
    Kijk uit naar jullie avonturen.