de heenreis - Reisverslag uit Broad Bay, Nieuw Zeeland van Tom en Ans Selst - WaarBenJij.nu de heenreis - Reisverslag uit Broad Bay, Nieuw Zeeland van Tom en Ans Selst - WaarBenJij.nu

de heenreis

Door: tom en ans

Blijf op de hoogte en volg Tom en Ans

11 December 2015 | Nieuw Zeeland, Broad Bay

Om 12.45 uur zijn we vertrokken. Circa 4 filmpjes (11 uur) verder komen we om 7.00 uur (Hong Kong tijd) aan in Hong Kong. Hier hebben we een dagkamer van 9.00 tot 21.00 uur. De kerstman is hier ook in aantocht wat op de foto's wel te zien is. Even een paar uurtjes plat zodat om 21.00 uur weer fris en fruitig in het vliegtuig zitten. Voor het tweede deel, weer 4 filmpjes (11 uur).
Aankomst in Auckland (nieuw zeeland) de volgende dag om 13.00 uur. (nieuw zeeland tijd). Nu voor het eerst de koffers opgehaald, door de douane en opnieuw inchecken voor onze laatste binnenlandse vlucht naar Dunedin.
Als dit ook maar goed gaat....
Zo ,de laatste vlucht ook afgerond. Het is ondertussen 17.30 uur (bij jullie 5.30 uur), vlug de koffers halen (er is hier maar 1 lopende band)
want we moeten voor 18.00 uur onze huurauto oppikken.
En wat denk je, iedereen heeft zijn koffer, behalve Tom en Ans kiwi niet. Naar de balie van Air New Zealand, situatie uitgelegd, zij gaan er achteraan.
De huurauto (een "Holden") maar opgepikt en op weg naar ons eerste huis in Broad Bay. De Kanuka Cottage met uitzicht over de baai van Dunedin.
Tijdens het tikken van dit verslag komt het bericht dat de koffers terecht zijn en hier om 22.00 uur zullen zijn.
Vanavond een keer goed slapen en dan kan de vakanite na al die vlieguren ook beginnen.
Trouwens een relaxed volkje die Nieuw Zeelanders, koffers kwijt, don't worry, alles komt goed.

• 11 December 2015 - 09:53

Anja:

No worries
    Zo fijn daar!! Geniet ervan !!
    Leuk dit reisverslag!
    Groetjes Anja

• 11 December 2015 - 10:07

Dennis:

Net Afrika, nietwaar. Just go with the flow. Veel plezier, gr Dennis

• 11 December 2015 - 11:29

Ria En Giuseppe:

Klinkt nu al leuk. Krijg al trek om er naar toe te gaan.

• 11 December 2015 - 12:42

Rinus En Sharline:

Alles komt goed daar in Nieuw Zeeland lijkt me.
    Veel reisplezier en geniet van alle mooie dingen die je zult gaan zien.

• 11 December 2015 - 13:48

Miria Kiwi:

hey die Ans en Tom,
    wat leuk van jullie te horen! Ik heb aan jullie gedacht woensdag toen jullie zijn vertrokken.
    Ben erg benieuwd naar jullie verhalen. Geniet maar lekker! Tis er fantastisch, mis het zelfs zeker als ik weet dat er bekende van me zijn!

• 11 December 2015 - 18:37

Elsvanvalen@msn.com:

Nu genieten maar. Groetjes

• 11 December 2015 - 18:39

Tineke En Nol:

Nu kan jullie vakantie echt van start. Veel plezier en geniet van alles om jullie heen.